Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Ελένη Γερασιμίδου: «Από τότε που έγινα βουλευτής έχω αρνηθεί πολλές προτάσεις»

                                               

 Η Ελένη Γερασιμίδου είναι έμπειρη πια πολιτικός, αλλά παραμένει πάντα ηθοποιός.

Δεν σταμάτησε ποτέ τη θεατρική της δραστηριότητα, παρά μόνο την περιόρισε λίγο, όπως λέει η ίδια. Από το 2012, οπότε και εκλέχθηκε βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης με το ΚΚΕ, έχει αποσυρθεί από τις μεγάλες θεατρικές παραγωγές και τα κεντρικά θέατρα της Αθήνας, για να αφοσιωθεί στο κοινοβουλευτικό της έργο. Ποτέ, όμως, δεν σταμάτησε το βασικό της επάγγελμα, που είναι αυτό της ηθοποιού. «Παράλληλα με τις θεατρικές δραστηριότητές μου, συνδυάζω και τις πολιτικές, δίνοντας λίγο μεγαλύτερη βαρύτητα στις δεύτερες, γιατί η πολιτική θέλει μεγαλύτερη αφοσίωση. Έχω φτιάξει με τον σύζυγό μου, Αντώνη Ξένο, μια οικογενειακή επιχείρηση, ώστε να μπορούμε να ανεβάζουμε τις παραστάσεις που θέλουμε εμείς. Από τότε που έγινα βουλευτής έχω αρνηθεί πολλές προτάσεις σε μεγάλα θέατρα, γιατί δεν μπορώ να δεσμευτώ» αναφέρει στα «Παραπολιτικά» η βουλευτής.
www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου