Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Το δημοτικό συμβούλιο Περιστερίου συνεδριάζει την Τρίτη 31 Μαρτίου



                                                                           
 Σύμφωνα  με τις  διατάξεις των άρθρων  65 – 69 του Ν. 3852/ 2010  έχω  την  τιμή να σας καλέσω σε συνεδρίαση του Δ.Σ την  31-3-2015  ημέρα: Τρίτη και ώρα: 17:00’ στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο κτίριο της Ξυλοτεχνίας επί της οδού Δημοσθένους 11 & Παρασκευοπούλου με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:

1.   Έγκριση τροποποίησης τεχνικού προγράμματος οικονομικού έτους 2015. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
2.  Έγκριση αναμόρφωσης προϋπολογισμού του Δήμου, οικονομικού έτους 2015. (Οικονομική Επιτροπή)
3.  Έκφραση σύμφωνης γνώμης στην αναμόρφωση προϋπολογισμού του ΟΠΑΑΠ (Πρ. του ΟΠΑΑΠ κα Κορόγιαννη Ε.)
4.  Έγκριση ανανέωσης συμβάσεων Ι. Δικαίου ορισμένου χρόνου τεσσάρων (4) ατόμων διάρκειας έως ένα (1) έτος στα πλαίσια συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων (Γ.Γ. του δήμου κα Τσόγκα Κ.)
5.  Έγκριση απασχόλησης δώδεκα (12) καθηγητών μουσικής με σχέση εργασίας Ι. Δικαίου ορισμένου χρόνου έναντι αντίτιμου (Γ.Γ. του δήμου κα Τσόγκα Κ.)
6.  Έγκριση απασχόλησης είκοσι επτά (27) ατόμων με σχέση εργασίας Ι. Δικαίου ορισμένου χρόνου με κάλυψη της δαπάνης από τους ΚΑΠ (Γ.Γ. του δήμου κα Τσόγκα Κ.)
7.  Έγκριση απασχόλησης δεκατεσσάρων (14) ατόμων με σχέση εργασίας Ι. Δικαίου ορισμένου χρόνου ανταποδοτικού χαρακτήρα (αρθρο 10 ν. 4257/ 2014) (Γ.Γ. του δήμου κα Τσόγκα Κ.)
8.  Έγκριση σύναψης δημόσιας σύμβασης παροχής υπηρεσιών για τον καθαρισμό των κτιρίων των   Κ.Α.Π.Η.  του Δήμου (Αντ/χος κ. Τάτσης Ε.)

9.  Έγκριση πίστωσης 7.013,88€ για την αποκατάσταση των ζημιών της κύριας κατοικίας και την αντικατάσταση της οικοσκευής πέντε (5) δικαιούχων από την θεομηνία της 24ης Οκτωβρίου 2014. (Αντ/χος κ. Θεοδωράκος Αν.)
10.   Ανάκληση της υπ’ αριθμ. 326/2014 απόφασης του Δ.Σ. με την οποία εγκρίθηκε η μελέτη και ο τρόπος εκτέλεσης του έργου «Επείγουσες εργασίες αΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΓΩΓΩΝ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΟΥ Δήμου Περιστερίου»  (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
11. Έγκριση μελέτης και τρόπου εκτέλεσης του έργου«Επείγουσες εργασίες αΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΓΩΓΩΝ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΟΥ Δήμου Περιστερίου»  (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
12.   Ανάκληση της υπ’ αριθμ. 325/2014 απόφασης του Δ.Σ. με την οποία εγκρίθηκε η μελέτη και ο τρόπος εκτέλεσης του έργου «Επείγουσες εργασίες αποκατάστασης ζημιών Δήμου Περιστερίου»  (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
13.   Έγκριση μελέτης και τρόπου εκτέλεσης του έργου «Επείγουσες εργασίες αποκατάστασης ζημιών Δήμου Περιστερίου»  (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
14.   Λήψη απόφασης μίσθωσης χώρων για τις ανάγκες λειτουργίας των 1ου,2ου,4ου,5ου,6ου,8ου ΚΑΠΗ καθώς & 2ου,3ου ΚΕΠ (Αντ/χος κ. Τάτσης Ε.)
15.   Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού - Τακτοποιητικού Π.Ε. του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΙΧΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 25ου - 39ου». (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
16.   Καθορισμός αμοιβής αναπληρωτή καθηγητή της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών - δικηγόρου για γνωμοδότηση (Αντ/χος κ. Σταυρούλιας Αλ.)
17.   Έγκριση διενέργειας πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού για την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου προγράμματος «Διαχείριση αιτημάτων καθημερινότητας του πολίτη Δήμου Περιστερίου» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττική. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
18.   Έγκριση εκτέλεσης του έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ/15 με ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ, προϋπολογισμού 200.000,00€ (Αντ/χος κ. Ποθητός Κ.)
19.   Έγκριση εκτέλεσης του έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ–ΣΧΟΛΕΙΩΝ/15με ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ, προϋπολογισμού  200.000,00 € (Αντ/χος κ. Ποθητός Κ.)
20.  Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια υλικών συντήρησης κι επισκευής εγκαταστάσεων (Αντ/χος κ. Ποθητός Κ.)
21.   Ονομασία ανώνυμης οδού εντός Ο.Τ. 1643 (2η Δημοτική Κοινότητα)
22.  Λήψη απόφασης επί αιτήματος της εταιρίας «Δ. Βαρδακώστας & Σια Ο.Ε» για παράταση της από 15-7-2011 σύμβασης (Αντ/χος κ. Τάτσης Ε.)

23.  Ανάκληση της υπ’ αριθ. 56/15 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά την επιστροφή του ποσού ως αχρεωστήτως εισπραχθέν» (Αντ/χος κ. Τάτσης Ε.)
24.  Έγκριση πίστωσης για την επιστροφή ποσών ως αχρεωστήτως εισπραχθέντα (Αντ/χος κ. Τάτσης Ε.)


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ                                             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Γενικό Γραμματέα                                             ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Δ/ντές, Πρ/νους
Νομική Υπηρεσία
Γρ. Τύπου
Τοπικό τύπο
                                                                        ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  ΛΩΛΟΣ                      

 

 

              
                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου