Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ


                                                                  
  Ο ήρωας μου είναι υπέρμαχος της λιτής ζωής. Πάντα έτσι ήταν. Δεν έχει αμάξι θωρακισμένο, σαν του Βενιζέλου.... Οι ανάγκες του είναι οι καθημερινές ανάγκες των συνηθισμένων ανθρώπων. Το σύμπαν δεν συνωμοτεί ποτέ γιαυτόν να πετύχει αυτά που ονειρεύεται. Κι ας είναι λιτά. Κι ας είναι αυτονόητα. Είναι πια φτωχός ο ήρωας μου. Δεν θα γίνει μπεστ σέλερ στα βιβλιοπωλεία. Οι άλλοι φτωχοί άνθρωποι δεν αγοράζουν ποτέ ιστορίες άλλων φτωχών ανθρώπων. Με μικρά εισοδήματα, απλήρωτη τη ΔΕΗ, το νερό, το χαράτσι, τις δόσεις του δανείου στην Τράπεζα...Παρεκτός αν η ιστορία τους έχει τραγικό τέλος. Τότε μπορείς να την πουλήσεις, γιατί φέρνει ανατριχίλα και φρίκη.Να γίνει για λίγες μέρες πρωτοσέλιδο στα γελοία μίντια αυτής της χώρας.Μόνο που εσύ δεν θα είσαι πια ζωντανός για να δεις τη μεγάλη επιτυχία του τραγικού ήρωα σου. Τραγικού, σαν τους καιρούς, που ζούμε. Με νικητήριες χαρές για τη μεγάλη ιστορική μας νίκη, κι αυτό το πιστεύω ακράδαντα,αλλά πραγματική αδυναμία αξιοπρεπούς λιτής ζωής. Γιατί άλλο λιτή ζωή και άλλο απελπισία. Μέχρι να δω αλλαγή στη ζωή μου, ο ήρωας μου θα μένει στη σκέψη, ποτέ ξανά στο χαρτί ,σαν μία φιγούρα άλλης μίας δολοφονίας της πολιτικής της λιτότητας την κας Μέρκελ και των άλλων καλών παιδιών απανταχού της οικουμένης. Γιατί ο ήρωας μου είμαι εγώ, Ελληνας , αλλά όχι ΜΑΛΑΚΑΣ!
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου