Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

«Πλήρωσα τη ΔΕΗ με δανεικά»

Η Σοφία Βογιατζάκη μίλησε για τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και το ενδεχόμενο να πάει στη φυλακή.

- Πώς γίνεται να «χρωστάς σε όποιον μιλάει Ελληνικά», όπως είπες στο «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου, όταν αυτήν τη στιγμή παίζεις σε τρεις θεατρικές παραστάσεις και δεν έχεις υπάρξει ούτε για μία σεζόν άνεργη;

«Πώς να μη χρωστάω και να μην κινδυνεύω να μπω στη φυλακή, όταν οι οικονομικές μου απολαβές είναι το ένα δέκατο αυτών που έπαιρνα και οι πάγιες υποχρεώσεις μου έχουν μείνει οι ίδιες; Το έχω πάρει απόφαση πια ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου στις τράπεζες, οπότε πληρώνω μόνο τους λογαριασμούς. Πέρυσι τον χειμώνα έφθασαν στο σημείο να μου κόψουν το ρεύμα για τρεις μέρες και, ευτυχώς, κάποιοι καλοί μου φίλοι μού δάνεισαν κάποια χρήματα για να το εξοφλήσω. Αλλά τώρα πια και να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον, δεν θα μπορέσει να στη δώσει, γιατί έχουν όλοι “στεγνώσει”. Ευτυχώς, με την εφορία, έχω κάνει ρύθμιση, οπότε προς το παρόν το ελέγχω το πράγμα!».

- Ήσουν σπάταλη;

«Ούτε εξοχικά αγόρασα, ούτε κότερα και αυτοκίνητα. Στο μόνο που υπήρξα σπάταλη ήταν στα καλλυντικά. Αλλά πια τα έχω κόψει και αυτά! Και ανακάλυψα ότι και η Nivea μια χαρά την κάνει τη δουλειά της!».

- Μήπως έκανες κακοδιαχείριση, δεδομένου ότι πρόλαβες τις καλές εποχές της τηλεόρασης που οι μισθοί ήταν υψηλοί;

«Έχουν περάσει πολλά λεφτά από τα χέρια μου, γιατί ακόμη και στο θέατρο ήμουν από τις ηθοποιούς που είχαν υψηλά κασέ. Δυστυχώς, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που έβγαλα από την τηλεόραση τα έδωσα σε γιατρούς, σε αποκλειστικές και στα νοσοκομεία, γιατί όταν ήμουν στον "Όμορφο κόσμο το πρωί", διαπιστώσαμε ότι ο πατέρας μου έχει καρκίνο. Τότε, λοιπόν, αναγκάστηκα να πάρω κάποια καταναλωτικά δάνεια, τα οποία σε συνδυασμό με το στεγαστικό που έχω για το σπίτι μου έχουν φθάσει σε δυσθεώρητα μεγέθη. Όταν δεν μπορείς να πληρώσεις τη δόση του δανείου και ανεβαίνουν συνεχώς οι τόκοι, το μόνο που σου απομένει είναι να περιμένεις την ώρα που θα σου χτυπήσουν το κουδούνι και θα έρθουν για να σε συλλάβουν» (γελάει).

- Πώς μπορείς να διατηρείς το χαμόγελό σου, όταν ξέρεις ότι κινδυνεύεις να πας φυλακή;

«Προσπαθώ να βλέπω πάντα τη θετική πλευρά των πραγμάτων. Ακόμα και όταν ήμουν στο σπίτι χωρίς ρεύμα, παρόλο που στην αρχή με πήρε από κάτω, αμέσως μετά είπα “θα το παλέψω!”».

ΠΗΓΗ: Down Town Κύπρου

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
zougkla.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου