Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Μέριλ Στριπ: Ποτέ δεν με ενδιέφερε να είμαι σέξι

Με αφορμή τη 18η υποψηφιότητα για βραβείο Όσκαρ για την ερμηνεία της στην ταινία «Αύγουστος», η γαλλική Madame Figaro συνάντησε τη Μέριλ Στριπ.

Η 64χρονη ηθοποιός μίλησε για τον ρόλο που υποδύθηκε, εκείνον μία καρκινοπαθούς μητέρας που έχει μόλις χάσει τον σύζυγό της ο οποίος αυτοκτόνησε.

Όσο για  το αν είναι αντιφατικό να είσαι κινηματογραφικός αστέρας και ταυτόχρονα μητέρα, η Μέριλ Στριπ ήταν αποστομωτική: Καθόλου!, ενώ στην ερώτηση για το ποιος κάνει κουμάντο στο σπίτι, χαριτολογώντας απαντά: Ο Ντόναλντ, ο καημένος ο άνδρας μου.

Τέλος, στην ερώτηση για το αν είναι σημαντικό για μία ηθοποιό να είναι ταυτόχρονα και σέξι, η πολυβραβευμένη ηθοποιός απάντησε: «Αυτή η επιλογή δεν μου τράβηξε ποτέ το ενδιαφέρον, δεν τη σκέφτηκα ποτέ. Από τη στιγμή που επιλέγω μία προσωπικότητα, μου λέω: Ποια είναι η ιστορία της; Ποια είναι; Τι θέλει; Τι χρειάζεται; Αυτές είναι οι απορίες μου. Τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό μιας γυναίκας;».
Επιμέλεια: Μαριάννα Μαρμαρά
Ανάρτηση από zougla.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου