Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Το εκρου του νεκρού

                                                                           
 Της Βιβής Γεωργακά
Θυμάστε φαντάζομαι το ανέκδοτο με τον τρελλό ,που μέσα από το Δαφνί, εξηγεί στον γνωστικό ,πως να βάλει τη ρεζέρβα στο χαλασμένο του αυτοκίνητο.
-Μα, καλά, ρωτάει απορημένα ο γνωστικός τον διαμένοντα στο Δαφνί,
ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ, για να πάρει τη διαχρονική απάντηση:
ΤΡΕΛΛΟΣΙ, ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ!
Λοιπόν, την περιοχή του νοσοκομείου ΔΑΦΝΙ, την ξέρετε όλοι.
Να τη θυμάστε ,καλά, γιατί να μου το θυμητείτε, στο μέλλον, και μάλλον στο σύντομο μέλλο,ν θα παραχωρηθεί κι αυτή, στυλ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ, σε τίποτα ιδιώτες για εκμετάλευση "μπιρ - παρά", που λένε και οι γείτονες μας οι Τούρκοι.
Που άσχετο, βέβαια, αλλά μας τα έχουνε "πρήξει" στα τούρκικα σήριαλ για το πόσο αγαπούσαν αυτοί στην τουρκοκρατία τη "ραγιά", δηλαδή εμάς, και πόσο ανιδιοτελώς προστατεύανε ,αυτοί και μόνο αυτοί, τη ζωή και την περιουσία μας, φτάνει να πληρώναμε στην ώρα μας το ΧΑΡΑΤΣΙ.
Αχ. κύριε Βενιζέλο, μεγάλε αντιγραφέα της προστασίας της "ραγιάς" από την τουρκοκρατία. Να δείτε ,που εκτός από τις εκκλησίες του Βυζαντίου , που θα ξανακάνει τζαμιά η Τουρκία, θα ζητήσει και χρηματική αποζημίωση για ,χωρίς άδεια, χρήση της πατέντας του "πληρώνεις χαράτσι -ζεις". ενώ αν δεν πληρώσεις την έχεις κυριολεκτικά βάψει.
Γιαυτό και το εκρού είναι το σήμα κατατεθέν του νεκρού,εκτός αν τον μπογιατίσεις για να δείχνει ότι έχει ακόμη οξυγόνο στα πνευμόνια του...
Διαβάζω ,λοιπόν, ότι η πολυεθνική ισραηλινή φαρμακευτική εταιρεία TEVA επιθυμεί διακαώς να "επιβληθεί" στην ντόπια αγορά ΓΕΝΟΣΗΜΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ για να φάει κι εδώ όσα περισσότερα μπορεί, παρέα με Γερμανούς και άλλους πολλούς ντόπιους και ξένους.
Αλλοι λένε πάλι ότι τα εργοστάσια της κατηγορούνται για χαμηλής ποιότητας γενόσημα φάρμακα ,που κάποιοι οδήγησαν στο εκρού του νεκρού.
Εγώ από εταιρείες φαρμάκων δεν γνωρίζω ειδικές λεπτομέρειες. Κι έτσι ,όσο κι αν χτυπιέται ο υπουργός Υγείας ότι θα μας σώσει η μείωση των τιμών και ότι δήθεν θα μας εξασφαλίσει επάρκεια, αμφίβολης ποιότητας, γενοσήμων, καθόλου δεν ενθουσιάζομαι, δεν υπερψηφίζω, αλλά κυρίως δεν πείθομαι.
Ξέρω καλά, όμως τι συμβαίνει στη ζωή μου και στη ζωή των ανθρώπων γύρω μου κι αυτό θα ομολογήσω, χωρίς φόβος και χωρίς πάθος.
Στα τρία χρόνια των μνημονίων έμειναν τρία εκατομμύρια Ελληνες χωρίς ασφαλιστική κάλυψη είτε γιατί είναι άνεργοι είτε γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τα ασφαλιστικά τους ταμεία. Στο ίδιο διάστημα, όπως καταγγέλει ο ιατρικός σύλλογος και οι ειδικοί μελετητές, μειώθηκε το προσδόκιμο της ζωής των Ελλήνων κατά τρία χρόνια, ενώ η βρεφική θνησιμότητα από σχεδόν στο "μηδέν" ,που ήταν, αυξήθηκε πάνω από 11%. Δεν ξέρω τι γίνεται στη Γερμανία ή στο Ισραήλ, αλλά εδώ το εκρου άρχισε να φοριέται, σαν αστέρι σε στρατόπεδο συγκέντρωσης ,και από τους ζωντανούς.
Το ταμείο υγείας μου, που ταμείο των δικηγόρων λογιζότανε, στον ΕΟΠΠΥ , που σε λίγο δεν θα προσφέρει πρωτοβάθμια υγεία, συγχωνεύθηκε, Εγώ ,που δέκα χρόνια στον ίδιο γιατρό πήγαινα, μιας και δεν είναι πια γιατρός του ΕΟΠΠΥ, αφού σε λίγο γιατρούς δεν θα ' χει ούτε για συνταγογράφηση, αν και λυπάται, επίσκεψη μου ζητάει. Ακόμη στις εξετάσεις, μη φανταστείτε τίποτε υπερβολικές, που κάθε μεσήλικας προληπτικά δικαιούται, αλλά και οφείλει να κάνει κάθε χρόνο, συμμετοχή μου έβαλε, αυτός ο ίδιος υπουργός Υγείας, που τόσο "κόπτεται" με μειώσεις γενοσήμων να μου περιφρουρήσει την υγεία, τη δική μου και όλου του ελληνικού λαού.
Τώρα εγώ που δεν τον πιστεύω, έχω άδικο; Που κάθε βράδυ , παρακαλάω να είμαστε όλοι καλά, μπας και γλιτώσουμε από τα κοράκια, γνωστά και άγνωστα, που έχουν πέσει επάνω μας και μας ρουφάνε το αίμα, όχι μόνο στον τομέα της Υγείας, αλλά και του αέρα ,που αναπνέουμε.
Χρειάζεται να επεκταθώ σε θεωρίες συνομοσίας για να καταλάβουμε όλοι ότι μας σφίγγουν τη θηλειά στο λαιμό για να πεθάνουμε και όχι για να μας χρωματίσουνε με κόκκινο αίμα.
Εγώ πάντως γενόσημα αμφιβόλου ποιότητας θα αρνηθώ να αγοράσω ή να καταπιω, ακόμη κι αν δώρο μου τα κάνουνε. Κιαυτό σας συμβουλεύω να κάνετε κι εσείς. Να βλέπετε κάτω από τις θριαμβολογίες και τις φτηνές σωτηρίες.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ:ΤΡΕΛΛΟΙ, ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου