Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

ΟΙ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝΕ ΠΟΤΕ

                                                               

 Κάθε πρωί φοράω
το καλό μου πρόσωπο ,
στην αγορά κατεβαίνω
και παίρνω τη θέση μου
ανάμεσα στους πωλητές.
Μπερτολντ Μπρεχτ

Πάει και η Καθαρή Δευτέρα. Εγκρίθηκε και η τετράμηνη παράταση της εκεχειρίας Ελλάδας -Ευρώπης. Ιδωμεν!
Στο φούρνο χθες το πρωί οι πωλητές με το τυποποιημένο ευγενικό τους χαμόγελο ευχόντουσαν, σαν να έλεγαν επαναληπτικά το "Κύριε Ελέησον" σε όλους μας :"Καλή Σαρακοστή". Ο κόσμος ,σκυθρωπός, κατά πλειοψηφία, αγόραζε λαγάνα και έφευγε. Ισως το μόνο, που τον απασχολούσε ήταν η τσιμπημένη της τιμή ,που έφτανε τα τρία ευρώ το κομμάτι. Ποιος έγραψε, πως η πλειοψηφία των Ελλήνων θρηνεί την απώλεια του καταναλωτικού της επιπέδου; Εγώ πάλι το βελτιώνω λέγοντας: Ποιός έχει όρεξη για γιορτές και ευχές χωρίς ευρώ πια στην τσέπη;
Η πωλήτρια προσπαθεί να μου πουλήσει μία λαγάνα με ντομάτα και ελιές. Προφανώς με βλέπει "υπέρβαρη" και σκέφτεται ,πως ακόμα θα' χω κομπόδεμα για λίγη πολυτέλεια σαρακοστιανή...
-Οχι.Ευχαριστώ, της λέω.
Πού να της εξηγώ τώρα.,αφού και η ίδια θα παίρνει ένσημα για τέσσερεις ώρες εργασίας και στην πραγματικότητα θα δουλεύει οκτώ, δέκα και βάλε...
Πόσο εύκολα κατέρρευσαν οι εργασιακές σχέσεις χρόνων και χρόνων, το δήθεν ποιοτικό μας επίπεδο ελληνικής ευημερίας και η μέχρι πρότινος ζηλευτή μας μεσογειακή μακροημέρευση;
Αχ. βρε Σαμαρο-Βενιζέλοι και όλοι οι προηγούμενοι σας, που μας σώζατε, μας σώζατε, μέχρι τελικού ξεβρακώματος.
Και είναι και οι άλλες οι Ευρωπαϊκές χώρες, που θέλουν πίσω τα ευρώ τους.
Πού να τους εξηγώ, που πήγανε τα ευρώ τους τελικά και σε τι περίοπτη θέση έχω το αγγλικό τους δίκαιο και τα δικαστήρια του Λουξεμβούργου.
Σάμπως έχω πάει ποτέ και στην Σλοβακία. Η μήπως έχουν έλθει εκείνοι εδώ.
Οι πτωχευμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ. Το λέει και το λαϊκό άσμα ή τέλος πάντων θα μπορούσε να το λέει.
Πιάσ' το αυγό και κούρεφτο, Ελληνα μου. Αμα έχεις αυγό κι άμα το αυγό σου έχει μαλλιά.
Τώρα για τη συμφωνία δεν θα μιλήσω.Για την ώρα. Είμαι αισιόδοξη εκ πεποιθήσεως.Κι έχω υπομονή γαϊδουρινή.
Ομως ,αυτά τα σχόλια με το μισογεμάτο ή μισοάδειο ποτήρι, ας τελειώνουν, παρακαλώ.
Αμα μετρήσεις το νερό στο ποτήρι, ξέρεις με ακρίβεια τι είναι, άδειο ή γεμάτο τελικά.
Μόνο που για να ζήσει κάθε ανθρώπινο πλάσμα θέλει οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα. Και μάλιστα ΚΑΘΑΡΟ!Σε όλη την υφήλιο. Παντού.
Η περιττή σοφία ποτέ κανένα δεν ωφέλησε και σίγουρα όχι την Αριστερά.
Je suis CHARLIE?
Non. Je suis TAPI! ΤΑΠΙ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΗ...
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου