Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Δωρεάν τεστ Παπ για όλες τις γυναίκες του Δήμου Χαϊδαρίου

«Μαθαίνω-Φροντίζω-Ελέγχω-Αγαπώ το σώμα μου», είναι ο τίτλος ομιλίας που θα πραγματοποιηθεί από την ομάδα Μαιών-Μαιευτών «Εθελοντική Μαιευτική», σήμερα Κυριακή 17 Απριλίου, στις 18.00 στο δημαρχείο Χαϊδαρίου.
Η ομιλία διοργανώνεται στο πλαίσιο της Εβδομάδας για «Δωρεάν Τεστ Παπ», που θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 18 έως την Παρασκευή, 22 Απριλίου, ( 15.00-20.00), στο Δημαρχείο της πόλης, με ελεύθερη προσέλευση, χωρίς ραντεβού.
Το πρόγραμμα της ενημερωτικής ομιλίας αναλυτικά:
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση από τις Μαίες, για την σημασία της γνώσης της ανατομίας του γυναικείου σώματος. Πραγματοποιώντας «μάθημα ανατομίας», με προβολή εικόνων και επίδειξη προπλασμάτων για εύκολη κατανόηση.
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Στην ομιλία αυτή θα δοθούν οδηγίες από τις Μαίες, για την περιποίηση και την υγιεινή του γυναικείου σώματος. Ακόμα θα συμπεριλήφθουν όλα τα σημάδια αναγνώρισης διαφόρων γυναικολογικών θεμάτων ανά σημείο, που θα πρέπει να μας προβληματίζουν για έλεγχο από κάποιο ειδικό. Τέλος η σημασία και οι τρόποι αντισύλληψης.
ΕΛΕΓΧΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Η σημασία του Τεστ ΠΑΠ ως διαγνωστικό μέσο και η ιστορία του. Σε αυτό το σημείο Θα πραγματοποιηθεί , ενημέρωση από τον κ. Πέτρο Καρακίτσο καθηγητή Κυτταρολογίας ΕΚΠΑ, Διευθυντή Εργαστηρίου Διαγνωστικής Κυτταρολογίας Π.Γ.Ν. «Αττικόν»
ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Οι διαγνωστικές εξετάσεις που υπάρχουν και αφορούν τη γυναίκα αλλά και η σημασία της πρόληψης για την υγεία της γυναίκας και όλης της οικογένειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου