Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΑΝ - ΥΠΑΡΚΤΟΣ!

                                              

Την Τετάρτη είμαστε στην πρεμιέρα του θεάτρου Αλίκη ,με το έργο "ΝΤΟΛΛΥ η προξενήτρα" του συγγραφέα Θόρντον Ουάιλντερ.
Μόλις τελειώνει η παράσταση, ο ηθοποιός Αχιλλέας Σκεύης, φίλος μας, έρχεται να μας συναντήσει.
-Πώς είμαστε; ρωτάει με αγωνία
-Υπέροχοι, του απαντάμε και τον αγκαλιάζουμε.
Το παιδί των φαναριών, του Θεόδωρου Αγγελόπουλου, στην ταινία "Μία αιωνιότητα και μία ημέρα" μεγάλωσε κι ίσως ήλθε η ώρα να αφήσει στην άκρη το ποδήλατό του και να ανοίξει φτερά.
Είναι άραγε εύκολο να κάνεις όνειρα; Καθόλου εύκολο. Και το δυσκολότερο είναι να πραγματοποιείς τα όνειρά σου.
Ενα γράμμα του πατέρα μου στο ξαδελφό μου, Νώντα, στον Καναδά, που η τύχη το έριξε στα χέρια μου, χρόνια μετά, αποκαλύπτει ότι ο πατέρας μου αμφέβαλε πολύ για την επιλογή μου να σπουδάσω " δικηγόρος".
Θα μου πείτε ,πως ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου ,είχε δίκιο απόλυτο, όταν μου έλεγε, πως το μέλλον βρίσκεται στις "Τράπεζες" το έτος 1973.
Αραγε για ποιο μέλλον μιλούσε, ποτέ μου δεν το κατάλαβα. Οσοι φίλοι μου είναι τώρα συνταξιούχοι τραπεζικοί, υπάρξαν ευτυχέστεροι από εμένα, που έγινα δικηγόρος; Δεν το νομίζω. Παρεκτός ότι παίρνουν διπλές και τριπλές συντάξεις από εμένα. Κι αυτό τους αποδεικνύει πρωτοπόρους, πιο ικανούς, πιο άξιους και πιο κοινωνικά χρήσιμους από όλους μας τους υπόλοιπους; Εσείς θα κρίνετε. Πάντα εσείς.
Πριν λίγα χρόνια, που ,ανεπιτυχώς, είχα θελήσει "συμπαραστάτης του Δημότη" να εκλεγώ, μία πρώην αντιδήμαρχος το μόνο που θέλησε να μάθει από το βιογραφικό και τις κάποιες ικανότητές μου ήταν ποιος στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου μας , με "είχε στείλει" .
Οταν της απάντησα η αγάπη μου για τον Πολιτισμό, η έγνοια μου για τα γράμματα και τις τέχνες και το άμισθο της τιμητικής αυτής θέσης, απορημένη με κοίταξε.
Μήπως τελικά την άδεια κάποιων πρέπει να παίρνουμε για τα όνειρά μας, τους στίχους μας, τις δημόσιες δημοσιεύσεις μας και όχι μόνο; Εδώ σας θέλω.
Το 35% των Ελλήνων ψηφοφόρων ,λένε οι δημοσκοπήσεις, για πρωθυπουργό της χώρας προτιμάει τον ΚΑΝΕΝΑ.
Στη σύνθεση της ελληνικής της κοινωνίας, της ιδεολογικής της θέσης, της ταξικής, της πολιτικής ,δεν θέλω να επεκταθώ΄, γιατί τα δικά μου συμπεράσματα σε πολλούς καθόλου δεν θα αρέσουν.
Η ΝΤΟΛΛΥ η προξενήτρα, που η Περιστεριώτισσα Βίκυ Σταυροπούλου, όλο μπρίο, την παίζει, στο χήρο πρωταγωνιστή , που θέλει την ευτυχία σε μορφή γυναίκας, την ΑΝΥ - ΠΑΡΚΤΗ του " τάζει".
Κι εκείνος την ΠΙΣΤΕΥΕΙ!
Ετσι κι εγώ , δική σας Περιστεριώτισσα , σας εύχομαι να βρείτε τον ονειρεμένο σας ΚΑΝΕΝΑ και να τον κάνετε πρωθυπουργό της ρημαγμένης μας ,από κρίση , λαμόγια και αρπακτικά, χώρας.
Αυτός, ο ΑΝ -ΥΠΑΡΚΤΟΣ να έχει την εξυπνάδα του αρχαίου Οδυσσέα, την πίστη της Πηνελόπης και με τρόπο μαγικό στην Ελλάδα -Ιθάκη να σας οδηγήσει ,χωρίς να κουνηθείτε διόλου από τους καναπέδες σας. Και σύντομα!
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου