Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Η ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

                                                                
Αύγουστος για τα καλά. Παρεκτός τα τζιτζίκια δεν κουνιέται τίποτα. Οι άνθρωποι κατεβαίνουν στην παραλία της Νεράντζας, χώνονται βιαστικά στη θάλασσα, λένε μια βαριεστημένη, σκυθρωπή ή ξυνά ευγενική καλημέρα, χωρίς πολλά-πολλά,χωρίς χαρά,χωρίς γέλιο,χωρίς σχέδια ούτε μεγαλεπήβολα αλλά ούτε και από τ'άλλα τα μικρά,τα καθημερινά,που σε ξεγελάνε και σου γεμίζουν τις μπαταρίες της ελπίδας και της κάποιας αισιοδοξίας.
Εδώ στην εξοχή δεν έχω κομπιούτερ.Αν βρω κανένα δανεικό λάπτοπ θα σας γράψω αυτά που σκέφτομαι.Αν όχι,θα τα γράψω στον εαυτό μου προς γνώση και συμμόρφωση.
Ο φόρος στα ακίνητα (ΕΝΦΙΑ),έχει ξεσηκώσει όλους εναντίον όλων και έχει προσθέσει κι άλλα χρέη στα ρημαγμένα ελληνικά νοικοκυριά.
Τί εύκολο που είναι για το Κράτος,όταν δεν έκανε και δεν κάνει καλά τη δουλειά του,να καταφεύγει σε υπερφορολόγηση κατά δικαίων και αδίκων,χαράτσια,κατασχέσεις,θηλιές στο λαιμό μας?Νομίζω ιστορικά αποδεικνύεται!Πολύ εύκολο,πολύ βίαιο,πολύ πρόχειρο και πολύ επιπόλαιο...Δείγμα κακοδιοίκησης,αντιγραφής τουρκοκρατίας,δόλιας αδιαφορίας ή αμελούς ανικανότητας.Όλα μαζί ή το καθένα χωριστά κατά περίπτωση.
Ο γιος μου συνεχίζει να είναι άνεργος.Παρά τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες για χιλιάδες θέσεις εργασίας μέσω ΕΣΠΑ,ο ΟΑΕΔ μια βεβαίωση ανεργίας του έδωσε ότι παραμένει άνεργος.
Την τηλεόραση την κρατάω κλειστή.Διαβάζω κανένα βιβλίο και νοσταλγώ τους νεανικούς μου έρωτες,τα πάρτι ρεφενέ στην παραλία,τον αδερφό μου τον Νώντα,τα φιλιά των παιδιών μου και την γαλατόπιτα της Ασπασούλας.
Η Πατούσα,η μαύρη σκυλίτσα κατοικοεδρεύει στο σπίτι μας και η κυρία Σοφία αδυνατεί να κατανοήσει γιατί αφήνει το δικό της πλούσιο σπίτι,αφού η ίδια την ταϊζει ανελλιπώς.
Το είπε και ο ποιητής κυρία Σοφία μου:
-Σου δίνω δίχως θόρυβο
-και δίχως παρακάλια,
-ό,τι σου λείπει θάλασσα κι ας φτάνεις στα ουράνια
-σου δίνω μια γλυκόπιοτη σταλαγματιά νερό.
Εμείς το λέμε ΑΓΑΠΗ.
Οι σκύλοι το λένε ΕΥΖΩΙΑ
Κι αν είσαι άνθρωπος είτε στην Ελλάδα,είτε στην Γάζα,είτε στην Ουκρανία,Είτε στην Συρία είτε στην μακρινή Σκανδιναβία,,ζητάς πάντα και τριαντάφυλλα με το ψωμί!

ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου