Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Επιτολές παραίτησης των δημοτικών συμβούλων προς την διοίκηση Μαραβέλια




                                                    

Προς τον  δήμαρχο Χαϊδαρίου Δημήτρη Μαραβέλια 
Κοιν: Γραφείο προέδρου δημοτικού συμβουλίου

Από το 2002, οπότε και εντάχθηκα στο συνδυασμό «Καλύτερο Χαϊδάρι» αγωνίστηκα για το καλό της πόλης και οι συμπολίτες μου με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους εκλέγοντάς με πρώτη δημοτική σύμβουλο.
          Τόσο από τη θεσμική θέση της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, όσο και από τις θέσεις της Αντιδημάρχου «Τεχνικών Υπηρεσιών» και «Περιβάλλοντος και Αισθητικής της Πόλης» άσκησα χρηστή διοίκηση προς όφελος της παράταξης και του Δήμου.
Κύριε Δήμαρχε, μετά τη διαβεβαίωση που μου παρείχες σε κατ’ ιδίαν συνάντησή μας ότι δεν πρόκειται να είσαι υποψήφιος στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι παραιτούμαι τόσο από τη θέση της Αντιδημάρχου «Περιβάλλοντος και Αισθητικής της Πόλης», όσο και από μέλος των Επιτροπών στις οποίες συμμετέχω και ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τους συμπολίτες μου ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος.
                                                                   Με εκτίμηση
                                                                   Ελένη Καμπόλη


 Επιστολή Κέντρη

Από το 2002, οπότε και εντάχθηκα στο συνδυασμό «Καλύτερο Χαϊδάρι», αγωνίστηκα για το καλό της πόλης και οι συμπολίτες μου με τίμησαν εκλέγοντάς με από το 2006 δημοτικό σύμβουλο.
          Από το 2007 έως τον Σεπτέμβριο 2013 διετέλεσα «Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος» κι εργάστηκα με γνώμονα το καλό της παράταξης και του Δήμου.
          Κύριε Δήμαρχε, μετά τη διαβεβαίωση που μου έδωσες σε κατ’ ιδίαν συνάντησή μας ότι δεν πρόκειται να είσαι υποψήφιος στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό των συμπολιτών μου και της πόλης μου ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
 
                                                                   Με εκτίμηση
                                                                   Ιωάννης Κέντρης

Επιστολή Γιαννακόπουλου 


Από το 2006, οπότε και εντάχθηκα στο συνδυασμό «Καλύτερο Χαϊδάρι», αγωνίστηκα για το καλό της πόλης και οι συμπολίτες μου με τίμησαν εκλέγοντάς με δημοτικό σύμβουλο.
          Από το 2011 μέχρι σήμερα εργάστηκα με γνώμονα το καλό της παράταξης και των Χαϊδαριωτών.
          Κύριε Δήμαρχε, μετά τη διαβεβαίωση που μου παρείχες σε κατ’ ιδίαν συνάντησή μας ότι δεν πρόκειται να είσαι υποψήφιος στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι παραιτούμαι από Πρόεδρος της Κοινοφελούς Επιχείρησης και ότι  θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό των συμπολιτών μου ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.

                                                              Με εκτίμηση
                                                              Λεωνίδας Γιαννακόπουλος







Επιστολή Θεοδωρακόπουλου 

Από το 2002, οπότε και εντάχθηκα στο συνδυασμό «Καλύτερο Χαϊδάρι», αγωνίστηκα για το καλό της πόλης και οι συμπολίτες μου με τίμησαν εκλέγοντάς με δημοτικό σύμβουλο.
          Από το 2007 έως το 2009 διετέλεσα «Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Υπηρεσίας» κι εργάστηκα με γνώμονα το καλό της παράταξης και των Χαϊδαριωτών.
          Κύριε Δήμαρχε, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό των συμπολιτών μου και της πόλης μου ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.  
                                                              Με εκτίμηση
                                                              Φώτης Θεοδωρακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου