Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Άση Μπήλιου: «Εξόντωσα τον οργανισμό μου με αποτέλεσμα να μπαίνω συχνά στο νοσοκομείο»

Πολλά γράφτηκαν κι άλλα τόσα ακούστηκαν όταν η Άση Μπήλιου… αραίωσε τις εμφανίσεις της στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. Οι περισσότεροι είπαν πως οι δύο γυναίκες τσακώθηκαν με αποτέλεσμα η γνωστή αστρολόγος να εμφανίζεται μια με δύο φορές το πολύ την εβδομάδα στην εκπομπή.
Η αλήθεια βέβαια είναι εντελώς διαφορετική. Η Ελένη Μενεγάκη δεν μάλωσε ποτέ με την Άση Μπήλιου, ωστόσο ο λόγος που ανάγκασε την αστρολόγο να περιορίσει τις εμφανίσεις της ήταν καθαρά λόγος υγείας όπως εξήγησε και η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της.
Διαβάστε επίσης: Η Ελένη Μενεγάκη, η κολονοσκόπηση και οι παράξενες εμπειρίες με τους γιατρούς
«Τα τελευταία δυο χρόνια αποφάσισα να κάνω ένα παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα. Ξεκίνησα κάποιες περαιτέρω σπουδές στο αντικείμενο μου στην Αγγλία. Πίστεψα πως ήμουν υπεράνθρωπος και ότι θα μπορούσαν να πηγαίνω για μια ημέρα εκεί και να γυρίζω χωρίς κάποια επίπτωση στην υγεία μου. Έπειτα από δυο χρόνια που πηγαινοερχόμουν στην Αγγλία και με την καθημερινή παρουσία στην εκπομπή εξόντωσα τον οργανισμό μου, με αποτέλεσμα να μπαίνω πολύ συχνά στο νοσοκομείο. Έπρεπε να σταματήσω κάτι. Επειδή το σημαντικότερο πράγμα είναι η υγεία, επόμενο ήταν να μειώσω κάποιες από τις ώρες εργασίας» είπε στη Real Life.
Ανάρτηση από iNews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου