Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Τα δικά μου κάλαντα..



         

          


Της Βιβής Γεωργακά 

Την πόρτα ανοίξτε του σπιτιού
όλοι οι Ελληνες να μπούμε
και τα καλωσορίσματα
με κάλαντα να πούμε.

Της μέρας της ανατροπής,
που καρτερούμε πάλι,
γέροι, μεγάλοι και παιδιά
κι η ελπίδα μας μεγάλη.

Χαρά, υγεία και δουλειά
στα σπίτια μας να φέρει,
αγάπη, ειρήνη ,προκοπή
σε όλους να προσφέρει.

Με τη σοφία του Σόλωνα,
τη γνώση των ηρώων,
τη θύμηση των προδοτών.
το αίσχος των μαύρων "τσαντών".

Την πόρτα ανοίξτε του μυαλού,
να μπει ο νέος χρόνος,
που θα μας φέρει όνειρα,
πείσμα, αλλά και σθένος.

Τα κάλαντα της λεύτερου
θα ξανατραγουδάμε,
που μένει πια στο σπίτι του
κι έχει δουλειά και μέλλον.
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Υ.Σ. Είναι 9,30 π.μ και ούτε ένα παιδί δεν φάνηκε στη γειτονιά να πει τα κάλαντα των Χριστουγέννων. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εμένα αυτό μόνο θλίψη μου φέρνει. Ούτε τα παιδια δεν .πείθονται από τις αηδίες της τηλεόρασης και τα σενάρια ευτυχίας, που όλο έρχεται και ποτέ δεν φθάνει. Σας έγραψα,, λοιπόν, βιαστικά τα δικά μου κάλαντα και εύχομαι σε όσους τα διαβάσουν να φέρουν κουράγιο, ελπίδα, όνειρο για κάτι καλύτερο, από τα "σκατά", που ζούμε και ένα λεύτερο ξημέρωμα. Σας στέλνω την αγάπη μου σε όλους, ακόμη και εκείνους ,που δεν γνωρίζω προσωπικά ,και ευχές για καλό αντάμωμα σε δικαιότερες συνθήκες με αληθινούς ανθρώπους κι όχι ανδρείκελα.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου