Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Σύζυγος πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού αποκαλύπτει ότι του μιλούσε στον πληθυντικό για δύο χρόνια!

Το πρώτο διάστημα της σχέσης μας, ενώ ήμουν φουλ ερωτευμένη του μιλούσα στον πληθυντικό.
Μία ημέρα έπειτα από το γάμο τους ο Σπύρος και η Λίλιαν Φωκά, φωτογραφίζονται και εξομολογούνται στο περιοδικό ΕΓΩ! και τον Γιάννη Βίτσα το όμορφο παραμύθι της κοινής ζωής τους. Ιδιαίτερη αίσθηση κάνουν τα όσα αποκαλύπτει η Λίλιαν για τα πρώτα χρόνια της σχέσης τους: "Το πρώτο διάστημα της σχέσης μας, ενώ ήμουν φουλ ερωτευμένη του μιλούσα στον πληθυντικό. Ήταν τόσο έντονο αυτό που ένιωθα που μου έβγαινε ο πληθυντικός".

Τι εννοείτε; Ενώ ήσασταν ζευγάρι;

Ναι.

Δηλαδή είχατε ερωτική και έπειτα μιλούσατε στον πληθυντικό...

Για εμένα η πιο ουσιαστική και δυνατή έλξη είναι αυτή που βλέπεις έναν άνθρωπο και τρέμεις. Δε θέλεις να χάσεις αυτό το πολύ δυνατό και ουσιαστικό που συμβαίνει πριν το σεξ. Η σεξουαλική επαφή είναι κάτι τελείως διαφορετικό από την ανθρώπινη επαφή, το κοίταγμα, την σκέψη, το χάδι, το ..σου κρατώ το χέρι, σου μιλώ, γιατί υπάρχεις εσύ. Αυτή είναι η μεγαλύτερη έλξη από εκεί και πέρα έρχονται και τα υπόλοιπα.



Για πόσο καιρό δηλαδή μιλούσατε στον πληθυντικό;

Στα δύο πρώτα χρόνια. Είναι τόσο ωραίο να μιλάς στον άνδρα σου στον πληθυντικό,.

Εσείς κύριε Φωκά πώς αντιδρούσατε;

Γέλαγα. Έλεγα «Πατέρας της είμαι και μου μιλάει στο πληθυντικό»;
NEWSIT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου