Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Η ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ!!!

                                                                           

Πλησιάζουν Χριστούγεννα.Αυτό νομίζω, το ξαναείπα. Φτάνω στην πλατεία Περιστερίου για να μπω στο μετρό. Κρατώ ένα γαλακτομπούρεκο και κάτι δωράκια για το εγγόνι του συχωρεμένου του αδελφού μου και ετοιμάζομαι για ταξίδι...στο Διόνυσο.Η πλατεία είναι γεμάτη ζωή, από στολισμένα δέντρα, περίπτερα με καλούδια και περαστικό κόσμο. Αχ. σκέφτομαι βλέποντας το γιορταστικό τρενάκι να ετοιμάζεται για το γύρο της πόλης, πρέπει να κλείσω ραντεβού με την Ευαγγελία για να κάνουμε βόλτα με το τρενάκι κι εμείς...
Αν μ' αρέσουν τα Χριστούγεννα;
ΟΧΙ.Δεν μου αρέσουν διόλου. Είναι η πιο ταξική γιορτή απά όλες τις υπόλοιπες και απευθύνεται σε όσους έχουν χρήμα για να περιτυλίξουν αστραφτερά τη θλιβερή ή βαρετή τους καθημερινότητα. Κι αυτό δεν το λέω τώρα ,γιατί σίτεψα και δεν έχω λεφτά για σελεφάν και περιτυλίγματα. Από παιδί τα ίδια σκεφτόμουνα και κανείς δεν μπόρεσε ποτέ να μου αλλάξει τη γνώμη.
Αν μου αρέσουν οι γιορτές και οι φιέστες στην πόλη;
Για να απαντήσω με ειλικρίνεια θα έπρεπε να μου φέρει κανείς το λογαριασμό της κάθε γιορτής και φιέστας , τη γνωστή "λυπητερή" και μετά χωρίς καμία ιδιοτελή σκέψη θα σας απαντούσα. Πάντως στα μικρά παιδιά αρέσουν πάντα, αδιακρίτως ιδιοτέλειας ή μη ,και συχνά και στα μεγάλα παιδιά...
Ο Πούτιν τολμά να δηλώσει ευθέως ότι ο Ερντογάν γλείφει τα εν λόγω απόκρυφα σημεία των Αμερικανών. Ο Πούτιν έχει και χρήμα και όπλα και είναι γνωστή υπερδύναμη, φιλική κι αυτή κυρίως στον εαυτό της...
Εμείς πάλι δεν καταφέραμε να "πείσουμε" τους πιστωτές μας ότι ,αν όχι και ήρωες, μπορούμε να ταξιδέψουμε κάποτε σε ένα παράλληλο σύμπαν, που δεν θα χρειάζεται να κοιτάς το μέλλον, το παρόν ή απλά τα τυχόν αριστερά όνειρά σου , μονίμως πεσμένος στα τέσσερα....Ακούς κύριε Καμμένο μου, στα τέσσερα.
Από τους τέσσερεις υποψήφιους της Νέας Δημοκρατίας δεν ξεχωρίζω κανένα, γιατί πραγματικά δεν βρίσκω να λένε κάτι διαφορετικό στην παράταξη τους ούτε φυσικά και σε μένα.
Κρύβει ιδιοτέλεια η ενασχόληση γενικά με την πολιτική και η στόχευση για το "βόλεμα" δικών τους και συγγενών σε έμμισθες θέσεις συμβούλων και μετακλητών ; Εσείς να απαντήσετε και μάλιστα δημόσια. Αμα κανείς δεν διαμαρτύρεται και δεν αποδοκιμάζει τότε είναι ιστορική πραγματικότητα για τη χώρα αυτή και τον κόσμο ολάκερο οτι :
Η ΙΔΟΤΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ!!!
Από την άλλη όλη η εργατική ακόμη εργαζόμενη τάξη του ιδιωτικού τομέα μοχθεί για να συντηρείται η κρατικοδίαιτη τάξη του δημόσιου τομέα και όσο και να ενωχληθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι φίλοι μου, αυτή η κατάσταση και αυτή η διαρκής συμφορά δεν βλέπω να βελτιώνεται και να αναχαιτίζεται, όσο οι δημόσιοι υπάλληλοι μετριώνται ,σαν ψηφαλάκια της εκάστοτε κυβερνητικής εξουσίας και όσο ο έλληνας δημόσιος υπάλληλος θα δουλεύει λιγότερο (κατά κανόνα και όχι φωτεινή εξαίρεση) , θα έχει καλύτερη ποιότητα ζωής, καλύτερες απολαυές, ακόμη και μέσα στην καταστροφή των μνημονίων και φυσικά καλύτερες συντάξεις από τις αντίστοιχες συντάξεις του ιδιωτικού τομέα
Κι έτσι το όνειρο του ιδιοτελούς βολέματος στο δημόσιο συνεχίζει και θα συνεχίσει να αποτελεί το όνειρο των πολλών, όσο κάποιοι συνεχίζουν να το ταϊζουν ακόμα.
Για την κοινωνική οικονομία και τη στοχευμένη αύξηση της θα τα πούμε την άλλη φορά. Μέχρι τότε κάποιοι γνωστοί μου θα φτιάχνουν και θα πουλούν χειροτεχνήματα και άλλα προιόντα κρυφά και μακριά από το πλέγμα της εφορίας! Αύξηση παραγωγικότητας σε κρυφό σύμπαν ή το "κρυφό" χριστουγεννιάτικό παζάρι του νεοπτωχοέλληνα!
Πλησιάζουν Χριστούγεννα , το έχω ξαναπεί και εγώ, που ζω μόνιμα στους 11 έως 13 βαθμούς Κελσίου μέσα στο κρύο "ακόμα δικό μου σπίτι" χεσμένες τις έχω εν γένει τις εορτές και το βαθύτερο αλληλέγγυο νόημά τους. Ο οικονομικός μετανάστης Παύλος, που τον ρώτησα, από όλους τους εν ενεργεία ή μη φίλους δικηγόρους, που γνωρίζει, θα διάλεγε στο δικό μου σπίτι να έλθει για γιορτές και τελικά οι προσφυγες και μη "ξένοι" τουλάχιστον παραμένουν ανιδιοτελείς.
Τώρα για το αν ο κος Τσίπρας μοιάζει και πόσο στο συχωρεμένο Αντρέα Παπανδρέου, δεν ξέρω, ειλικρινά δεν με νοιάζει και κάτι κρύβει η εν λόγω δήλωση, που το μέλλον σύντομα θα δείξει.
Στο Διόνυσο κρύο έκανε, αλλά η Πεντέλη υπερήφανη έδειχνε,όπως πάντα και όχι για μια , δυο ή τρεις μέρες!
Τον τριχρονο Φίλιππο,η γιαγιά του ,σαν ρώτησε:
-Θέλεις να ξαναέλθει η θεία σου η ΒΙβή; εκείνος με χαμόγελο αβίαστα απάντησε:
-ΝΑΙ
Και εγώ το πνεύμα των Χριστουγέννων, αν υπάρχει, το βρήκα.
Η ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ.
Για όλους τους υπόλοιπους υπάρχει η αγάπη.
Καλές γιορτές σε όλους!
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου