Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Αριστερή Κίνηση Περιστερίου: Ανοιχτό κάλεσμα λαϊκής αυτοοργάνωσης και αγώνα



ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ
Ή  ΚΟΡΑΚΙΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ
ΚΑΤΩ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΗΤΙΑΝΟΙ

Περιστεριώτη, Περιστεριώτισσα,
η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ολοκληρώνει τη μνημονιακή καταστροφή των προηγούμενων κυβερνήσεων που επιβάλλεται από τους προτέκτορες (Ε.Ε., Δ.Ν.Τ. και ντόπια συμφέροντα) :
  • Πλειστηριασμοί και κατασχέσεις πρώτης κατοικίας
  • ΕΝΦΙΑ, χαράτσια, φοροεπιδρομή, ξεζούμισμα της λαϊκής οικογένειας, δυσθεώρητα δημοτικά τέλη
  • Μόνιμη ανεργία, εργοδοτικός μεσαίωνας, εργοδοτική αυθαιρεσία, εργασιακή σκλαβιά για ψίχουλα
  • Περικοπή μισθών για όσους δουλεύουν, συντάξεις πείνας

.... και η λίστα δεν έχει τέλος

Αν νομίζουν πως εμείς οι καθημερινοί άνθρωποι, θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια και θα λέμε «σφάξε με αγά μου ν’αγιάσω» είναι ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ.

Δεν περιμένουμε μεσσίες και σωτήρες.
Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας.
Χορτάσαμε από τα παχιά λόγια διαφόρων.

Προχωράμε στη ΛΑΪΚΗ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ και τη ΛΑΪΚΗ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ.
Καλούμε ΟΛΕΣ-ΟΛΟΥΣ τις Περιστεριώτισες, τους Περιστεριώτες, σε πρώτη πλατειά ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ για τη δημιουργία επιτροπής πρωτοβουλίας και ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13/11/2015 στις 7μ.μ.  στο Θέατρο «Ξυλοτεχνία» (Παρασκευοπούλου και Κωστή Παλαμά).

ΑΡΙΣΤΕΡΗ   ΚΙΝΗΣΗ   ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας!

1 σχόλιο:

  1. Γεια σε όλους,
    Χρειάζεστε ένα δάνειο; Επικοινωνήστε με αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (co-operative1@hotmail.com) Είμαι η Jennifer Gehret, κατοικώ στο Woodlyn Pennsylvania ΗΠΑ και είμαι ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα και είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής που διασώσει την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, Να αναφερθώ σε οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει για ένα εξασφαλισμένο και ακάλυπτο δάνειο στην εταιρεία του, έδωσε ευτυχία σε μένα και την οικογένειά μου, χρειαζόμουν ένα ποσό επείγουσας πίστωσης ύψους $ 250.000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου όλος πέρα ​​καθώς είμαι μητέρα με 2 παιδιά συναντήθηκα σε σχόλια στην ιστοσελίδα όπου μια κυρία ονομάζεται Courtney Winchester, αλλά ποτέ δεν πίστευα αυτή τη γυναίκα αν και έχω scammed αρκετές φορές από κάποια απάτη στο διαδίκτυο πριν από λίγους μήνες, αλλά εξακολουθώ να επιμένω και να έχουν την πίστη ότι αυτή τη φορά θα Έχει σίγουρα το δάνειό μου και ήρθα σε επαφή με αυτό το τίμιο και ο ΘΕΟΣ που φοβόταν τον άνθρωπο όνομα Ryan Wyatt ο διευθύνων σύμβουλος του Calvin Larry Lenders τότε μου ζητήθηκε να συμπληρώσω τον υποψήφιο δανείου και να υπογράψω ενώ το δάνειό μου ήταν υπό επεξεργασία αργότερα μέσα σε 24 ώρες έλαβα SMS στην τράπεζά μου ότι το α Το ποσό των 250.000,00 δολαρίων έχει πιστωθεί στον τραπεζικό λογαριασμό μου επειδή ο κ. Ryan Wyatt υπόσχεται να βάλει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου αφού ο υποψήφιος δανείου του υποβλήθηκε σε αυτόν και ποτέ δεν απέτυχε πάντα να στέκεται δίπλα από το λόγο του και έναν αποκαλούμενο αξιόπιστο αν είστε Που χρειάζονται βοήθεια από μια πραγματική και αξιόπιστη εταιρεία σήμερα, παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (co-operative1@hotmail.com) δεν κάνει αυτό, αλλά προσεύχομαι θεός πρέπει να συνεχίσει να τον ευλογεί για το χαμόγελο που έχει βάλει στο πρόσωπό μου και Από εκείνη της οικογένειάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή