Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

ΣΤΗΝ "ΟΥΤΟΠΙΑ" ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΓΕΛΑΩ...

                                        

Η " ΟΥΤΟΠΙΑ"είναι βέβαια η ιδανική χώρα, ο καλύτερος τόπος για να ζεις. Εκεί προσφέρεις αυτά ,που πραγματικά μπορείς και απολαμβάνεις, όσα αληθινά χρειάζεσαι. Είσαι ελεύθερος, δημιουργικός, ελπιδοφόρος και υποθέτω δεν χρωστάς ούτε σου βάζουν τη θηλειά στο λαιμό... Μόνο, που η ΟΥΤΟΠΙΑ δεν υπάρχει προς το παρόν. Είναι μία χώρα φανταστική, ιδεατή, φιλοσοφική, αλλά πάντως ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.
Χθες είδα σχεδόν όλες τις ομιλίες στην Ευρωβουλή, Και την ομιλία του πρωθυπουργού μας Αλέξη Τσίπρα, αλλά και όλων των υπολοίπων Ευρωπαίων. Και των ανοιχτόμυαλων και των "βαμμένων" και των αισιόδοξων και των απαισιόδοξων, και των φίλα διακείμενων προς την Ελλάδα και την Ευρώπη και των άλλων, που είναι χαμένοι στις δικές τους ανάγκες, σκέψεις και συμφέροντα.
Η Ελλάδα μέχρι την Κυριακή, 12.7.2015, είτε θα λάβει ένα τρίτο Μνημόνιο είτε θα επιστρέψει σε εθνικό νόμισμα, συντεταγμένα, ασύνταχτα, ποιος το ξέρει,,, Εγώ πάντως όχι. Η Κυβέρνηση προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί και νομίζει, ενώ στις παρέες και συγκεντρώσεις γύρω μου οι προγνώσεις, οι προβληματισμοί, οι ευρωσκεπτικισμοί ή η σκέτη υστερία και καταστροφολογία δίνουν και παίρνουν. Ολες τις μπούρδες τις έχω ακούσει αυτές τις ημέρες, που τελικά μου επιβεβαιώνουν τη χρόνια διαπίστωση ότι η ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ δεν είναι, αλλά ούτε και ήταν ποτέ το δυνατό σημείο των Ελλήνων, ακόμη και των μεταναστών, όταν πεινάνε... Τελικά το ανθρώπινο είδος δεν είναι και τόσο σκληροτράχηλο ,όσο νομίζει το ίδιο ή ο κος Σόιμπλε. Δεν αντέχει τη σκληρή πίεση, το χρόνιο ξεζούμισμα, τις οριζόντιες περικοπές, που το φέρνουν πιο κοντά στον άδειο σκουπιδοντενεκέ... της ιδεολογικής του ταυτότητας ή της τρύπια του τσέπης.
Ποιος όμως έχει όρεξη για φιλοσοφίες, όταν ο "κώλος μας" καίγεται; Κι αυτό σωστό.
Προσωπικά ξέρω καλά ποιοι με κατέστρεψαν, με πούλησαν, με εξαπάτησαν, με υπερχρέωσαν, μου έκλεισαν το μαγαζί μου, τη ζωή μου, το παρόν και το μέλλον μου και όλοι αυτοί δεν είναι ο Σύριζα. Τουλάχιστον ως την ώρα, που γράφω αυτές τις γραμμές. Μέχρι στη χώρα αυτή να υπάρξει δικαιοσύνη και ισοκατανομή, να πληρώσουν οι πλούσιοι, οι καναλάρχες, οι εφοπλιστάδες, τα λαμόγια, οι μαυραγορίτες, οι κατέχοντες βρώμικο και αφορολόγητο χρήμα, οφ σωρ και πρώτη θέση στην πίστα της ζωής μας, χωρίς την έγκριση και την συγκατάθεσή μας το ΟΧΙ μου παραμένει ζωντανό και είναι ΟΧΙ πρωτοπορίας, ιδανικών ,στάσης ζώης κι αδιαπραγμάτευτο. Φυσικά δεν θα βγάλω απέξω εγώ κι όλους τους μικρομεσαίους και κρατικοδίαιτους, που πάντα με τη ψήφο τους χρόνια τώρα κοιτάζανε μοναχά να βολευτούνε και να κουτσοπεράσουνε, αυτοί και η δική τους κάστα και ποτέ όλη η χώρα... Γιατί χωρίς κουστωδία οι εκάστοτε "άρχοντες" θα είχαν καταρρεύσει και ίσως η δική μας Ευρώπη να ήταν πραγματικά η ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ και όχι απλά μία ΑΡΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
Εδώ γύρω θα είμαι ,σάμπως έχω και κάπου καλύτερα να πάω...
Μέχρι την Κυριακή η ταχιά, που ' λεγε και η θεια μου η Ελένη θα έλθει η λυπητερή των νέων μεταρρυθμίσεων, των νέων δήθεν λύσεων, της νέας Ελληνικής σωτηρίας ή της προς το παρόν νέας διάσωσής, μπορεί και όχι.
ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΓΕΛΑΩ κι ίσως είναι μια καλή ιδέα και για εσάς.
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου