Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ, ΚΥΡΙΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ

                                                      

Δεν ξέρω, αν θυμάστε το παραμύθι του Αντερσεν :ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ, κυρία Λυμπεράκη μου, βουλευτίνα του Ποταμιού και ανηψιά του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, που μας δηλώσατε προ ημερών ότι οι ΦΤΩΧΟΙ , δηλαδή όλοι εμείς, που συνήθως μας λένε ΛΑΟ, κάνουμε λάθος επιλογές σε κρίσιμες ώρες, γιατί δεν θα ψηφίσουμε, ότι κι εσείς οι ΠΛΟΥΣΙΟΙ, δηλαδή σώνει και καλά "ναι" στο δημοψήφισμα της Κυριακής, 5-7-2015!
Λοιπόν, που λέτε, κυρία Λυμπεράκη μου, στο γνωστό παραμύθι αυτό, ,μονάχα ένα παιδί, αγνό να υποθέσω, με καλές προθέσεις να υποθέσω, λίγο αμάθητο από τις "δημοκρατικές" διαδικασίες της αυλής ,των ελίτ, των καλοβολεμένων και καλοταισμένων αυτού του κόσμου ,αυτού του παραμυθιού κι αυτής της κοινής μας Ευρώπης, τολμάει να βροντοφωνάξει στον αυτοκράτορα:
ΕΙΣΑΙ ΓΥΜΝΟΣ!
Σας θυμίζει κάτι το παραμύθι αυτό κυρία Λυμπεράκη, που τόσο ανησυχείτε για τις λάθος μας επιλογές, ημών των καημένων των ΦΤΩΧΩΝ.
Ο Αλέξης Τσιπρας είναι ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ της χώρας μας, που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ και ανήκει στην ΕΥΡΩΠΗ, που το όνομά της είναι κι αυτό ελληνικό ,να σας θυμίσω κι αυτό ,κυρία Λυμπεράκη μου, που μπορεί να σας διαφεύγει, φορτωμένη καθώς προβάλεστε από τα μίντια με την ευφυία από τα νούμερα των αγορών, των δανείων και των επομένων κι ατελείωτων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις των φτωχών και πάντα των φτωχών και ποτέ των δικών σας μισθών και προσόδων..Η .κυβέρνηση τόλμησε να πει στην καγκελάριο Μέρκελ, και σε όλους τους υπόλοιπους, πως η συνταγή των μνημονίων αποτελείωσε την ήδη καταχρεωμένη, από το Πασοκ και τη δεξιά (κι όχι φυσικά από το Σύριζα) Ελλάδα. Τόλμησε να διεκδικήσει κάποια καλύτερη συμφωνία, λίγη ευρωπαϊκή "αλληλεγγύη" και έλαβε το μήνυμα ότι πρέπει ΝΑ ΚΑΡΑΤΟΜΗΘΕΙ, ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ, ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ, γιατί απλά ,σαν αριστερή είπε την αλήθεια στον αυτοκράτορα:ΕΙΣΑΙ ΓΥΜΝΟΣ.
Κυρία Λυμπεράκη, γόνε της οικογένειας Μητσοτάκη, θα γνωρίζετε καλά την αποστασία του 1965, όταν ο τότε βασιλιάς της Ελλάδας ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΕ τον ,όχι αριστερό, απλά κεντρώο, πρωθυπουργό της χώρας, Γεώργιο Παπανδρέου( παπού του Γιωργάκη Παπανδρέου, που μας έφερε το ΔΝΤ, χωρίς δημοψήφισμα), και τότε έγινε η γνωστή ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ...Βλέπε τη ξαφνική διαφοροποίηση από το δημοψήφισμα τριών βουλευτών των ΑΝΕΛ. Αχ, αυτοί οι πλούσιοι, που δεν κάνουν ποτέ βρώμικες πράξεις, σε αντίθεση με αυτά, που παθαίνουν οι φτωχοί ιστορικά με τις λάθος επιλογές τους!
Τι σου είναι κι αυτή η ιστορία, που δεν τρώγεται κιόλας. Αμα πέσω στην έρημο, κυρία Λυμπεράκη μου, και σας ζητήσω ένα ποτήρι νερό είμαι βέβαιη, πως θα μου ζητήσετε πρώτα να σας δώσω όλη μου την περιουσία, την ελευθερία, την εθνική μου κυριαρχία, αλλά και το μέλλον των παιδιών μου. Τώρα εγώ η φτωχή τι περιμένεις να κάνω, κυρία Λυμπεράκη μου;
ΟΧΙ, θα πω. ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου