Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Α. Βέλιος: Πεθαίνω από καρκίνο σε 2-3 μήνες αλλά θα πάω για ευθανασία στην Ελβετία

 Πασίγνωστος Έλληνας δημοσιογράφος πεθαίνει από καρκίνο και θα κάνει ευθανασία (Photos-Video) - Media
 
Σε μια εξομολόγηση για γερά στομάχια προχώρησε ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Βέλιος, κατά τη διάρκεια  της τηλεοπτικής εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα»

Ο γνωστός δημοσιογράφος, αποκάλυψε ότι πάσχει από καρκίνο και έχει μπροστά του 2-3, το πολύ 6 μήνες ζωής. Ο Α. Βέλιος, εξήγησε πως η περιπέτεια με την υγεία του άρχισε τον περασμένο Σεπτέμβρη ,όταν διαγνώστηκε με επιθετικό όγκο. Ακολούθησε την μέθοδο των χημειοθεραπειών αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Σήμερα ο όγκος είναι ακόμα πιο ισχυρός και δεν σηκώνει θεραπεία.

«Δεν φοβάμαι τον θάνατο, έχω μάθει να διαχειρίζομαι το συναίσθημα της ανυπαρξίας», ανέφερε στην εκπομπή και πρόσθεσε: « Έχω γράψει κι ένα βιβλίο για την περιπέτεια αυτή. Είμαι στη δημιουργικότερη φάση της ζωής μου».

Ο Αλέξανδρος Βέλιος, πρόσθεσε πως θα πάει στην Ελβετία να κάνει ευθανασία. Συγκεκριμένα αποκάλυψε ότι έχει κάνει αίτηση για να πάει σε ειδικό κέντρο που γίνεται ευθανασία στο εξωτερικό.  «Έχω κάνει ήδη τα χαρτιά μου σε ένα ίδρυμα στη Ζυρίχη που είναι το μοναδικό που δέχεται ξένους. Σε αυτό το μέρος, πίνεις το ποτήρι και σε λίγα λεπτά φεύγεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου