Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΕΞΙ ΕΥΡΩ!


                                                                     

Σας συμβαίνει να νομίζετε ότι δεν ζείτε τη δική σας ζωή, αλλά κάποιου άλλου;
Σαν κάποιος να έκλεψε με τη βία τη ζωή σας και με το ζόρι να σας έβαλε να ζείτε μία ξένη, αγευστη, άγνωστη και παράλογη ζωή;
Σαν να έγινε δικτατορία πραγματική και πνευματική και εσείς να κοιμοσασταν την ώρα της μετάλλαξης της κοινωνίας και της καθημερινότητας και τώρα πια, χωρίς αποδείξεις να μην σας πιστεύει κανείς και να κινδυνεύετε να σας κωλυσει η ρετσινια του τρελου, του βαρεμενου και του απροσαρμοστου.
Εγώ, λοιπόν, όσο πάει και νομίζω ότι ζω τη ζωή κάποιας άλλης, που σα βαριδι κολλάει στην ηλικία μου και μου προκαλεί κρίσεις άγχους, αυτοπροσδιορισμου κατεύθυνσης και στόχου, αυτού του στόχου που μπορεί να έχει τέλος πάντων μια μεσήλικας.
Θα μου πείτε τι σας γράφω σήμερα, ε;
Εδώ έκλεισε η αξιολόγηση στο Γιουρογκρουπ, θα πάρουμε 8,5 δισεκατομμύρια, θα μας τα ξαναπάρουν πίσω οι πιστωτες και οι καλοθεληταδες, κι εγώ να βγάζω στη φόρα τα σωψυχα μου...
Έχει δίκιο κι η φίλη μου η Ρούλα.
Μπορώ να εκστομισω όλα τα προσωπικά μου χωρίς συστολη και χωρίς δισταγμο, πως θα με παρεξηγησετε.
Εγώ η κανονική ή η άλλη η καταθλιμμενη και εν περσυλλογη διαβιουσα;
Τα παιδιά μου δουλεύουν όλη ημέρα. Δεν έχουν χρόνο για εμάς, αλλά κυρίως δεν έχουν χρόνο για τους ίδιους.
Πώς αυτά τα παιδιά θα δημιουργήσουν μέλλον, οικογένεια κι απογόνους;
Κανείς δε μπορεί να μου απαντήσει.
Και το κυριότερο η κυβέρνηση μας, που χαραζει την επιβίωση αυτής της χώρας, αρνείται το συνταγματικο καθήκον της να ασχοληθεί και να σκοτιστει.
Ο καιρός είναι κι αυτός ενας άλλος, σαν κάποιος να έκλεψε το δικό μας και να μας έχει στείλει ένα κλώνο ελληνικού καλοκαιριού , τριτοκλασατο και χειρότερο.
Μονάχα ο κος Τραμπ μοιάζει να μην ενδιαφέρεται για την κλιματική αλλαγή και τις καλές σχέσειςτου με την Κούβα!
Στο Περιστέρι άνοιξε ένα κομμωτήριο φτηνό. Η γειτονισσα μου, που το επισκέφτηκε πρόσφατα, ήταν κατευνθουσιασμενη για...τις τιμές.
Το φτηνό τρώει τον παρά, δηλαδή τα πενταροδιφραγκα, που ψαρευουμε πλέον στις άδειες μας τσέπες.
Πήγα κι εγώ στο κομμωτήριο αυτό και συγγνώμη,φίλε μου κομμωτη, Κυριάκο, αλλά μας έχουνε φέρει στον πάτο.
Μέσα σε δεκαεννεα λεπτά της ώρας με είχανε λουσει, κουρεψει και στεγνωσει για 6 ευρώ.
Αν μου άρεσαν. Ένα πράγμα ίδιο, σαν την αξιολόγηση. Το 2018 και μετά θα δείξει τι γλίτωσα..
Μπορεί να μην πέτυχα κούρεμα χρέους, αλλά με μαδησαν φτηνά.
Έτσι;
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου