Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2020

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΙΑ

                                                                            


Ονομάζομαι Πρέκα Ιωάννα,είμαι κάτοικος Περιστερίου, η οικία μου βρίσκεται στην οδό Κρέσνας 26.Είμαι μια απλή,μοναχική γυναίκα 88 ετών. Νιώθοντας πως το ταξείδι της ζωής μου πλησιάζει σιγά σιγά στη δύση του,αισθάνομαι από βαθειά μέσα μου την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου και μου πρόσφεραν ό,τι είχα ανάγκη, όταν το είχα ανάγκη. 

Μέσα σε αυτούς τους αγαπημένους μου,την οικογένεια μου,τους πολύ κοντινούς μου ανθρώπους,βρίσκεται και ξεχωρίζει σαν αστέρι, ο αντιδήμαρχος μας στα οικονομικά του Περιστερίου, Αλέξης Σταυρούλιας, ο οποίος, όταν το ζητούσα,έδινε πάντοτε λύσεις στα προβλήματα που βίωνα. 

Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Αλέξη Σταυρούλια,για την αγάπη και την προσοχή που μου έδωσες και μου δίνεις ακόμη.Μαζί με σένα ευχαριστώ και την κόρη σου Διαμάντω,τον γυιό σου Σπύρο,την γραμματέα σου Μαρία Μαρίνου και όλο το προσωπικό του γραφείου σου.

Εκτός από το «ευχαριστώ»έχεις και έχετε την ευχή μου για υγιεία και ό,τι καλό στη ζωή σας,μια ευχή που βγαίνει από μια γέρικη καρδιά,αλλά η αγάπη μου την κάνει να είναι πάντα νέα και δροσερή και να σας αγκαλιάζει στις δύσκολες και στις όμορφες στιγμές της ζωής σας! 

 Με εκτίμηση Πρέκα Ιωάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου