Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

LONG HAIR



                                                                  

 Ακόμη δεν έκλεισα ραντεβού στο κομμωτήριο και μαθαίνω, πως γίνεται χαμός με τη σειρά. Δεν πειράζει, όμως, όποτε βρω, τότε θα πάω. Μάσκα έχω υφασμάτινη, πλενομενη, πλαστικά γάντια έχω και το αντίτιμο του κουρέματος stand by.
Η κόρη μου με ρώταγε από παιδί, γιατί κουρευω πάντα τα μαλλιά μου και δεν τα αφήνω να μακρύνουν, αλλά ποτέ δεν εύρισκα τι απάντηση έπρεπε να δώσω
Ακόμη κι ο γιος μου μία φορά μικρός είχε πει ότι ήθελε να πάρει μια γυναίκα, σαν κι εμένα, αλλά, όμως, με μαλλιά μακριά και χαίρομαι, που αγάπησε μια κοπέλα με όμορφα μακριά μαλλιά...
Τώρα στην καραντίνα του κορωνοιου τα μαλλιά μου μακρυναν αρκετά. Ώρες - ώρες μου έρχεται η επιθυμία, σαν κάτι ηρωίδες αστυνομικών ιστοριών, που πρέπει να αλλάξουν εμφάνιση, γιατί τις κυνηγάνε, να πάρω το ψαλίδι το μεγάλο και μόνη μου να κουρευτω.
Μετά βέβαια, που θυμάμαι, πως είναι οι δημόσιες ψυχιατρικες μας πτέρυγες στην Ελλάδα, αφήνω μακριά κάθε ιδέα αυτοκουρευτικης και κάνω μπούκλες τις άκρες των τσουλουφιων μου κοιτώντας επεισόδια τηλεοπτικά ή και θεατρικές δωρεάν παραστάσεις.
Πού να ξέρει κανείς, αν το γονιδίωμα του το κληρονομικό διώχνει ή τραβάει τον κορωνοιο;
Αν και πόσα από τα 25 παιδιά μιας τάξης σχολείου θα χωρέσουν σε επιφάνεια αίθουσας περίπου 40 τετραγωνικών μετρων;
Ποιος θα προφταινει να καθαρίζει σχολεία, κοινόχρηστους χώρους και μέσα μαζικής μεταφοράς;
Αν θα ανοίξει το Σχολείο καφέ στην παραλία της Νεράντζας και από πότε πρέπει να κάνω κράτηση για ένα τραπέζι;
Αν τα παιδιά μας θα έχουν δουλειές ή μπα;
Αν εμείς θα έχουμε συντάξεις και σπίτια;
Αν ο Τραμπ τα θέλει και τα λέει ή του ξεφεύγουνε;
Αν ο Ερντογαν θα εισβάλει στη Λιβύη ή θα κοιτάξει επιτέλους τη χώρα του;
Αν θα σταματήσουν να πεθαίνουν καθημερινά άνθρωποι παγκόσμια από την πείνα;
Αν οι πλούσιοι θα σταματήσουν να γίνονται πλουσιότεροι κι εμείς φτωχότεροι;
Το μόνο σίγουρο από τα παραπάνω είναι ότι θα κλείσω ένα ραντεβού για κούρεμα. Όποτε...
Το είπε κι η Δαφνη. Μακρυναν πολύ τα μαλλιά μας.
Κι όσο για τα υπόλοιπα. Ας είμαστε.. . Τι, άραγε, πρέπει να είμαστε; Ειλικρινά δεν έχω ιδέα!
ΒΙΒΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου