Στη δικτυακή πύλη www.peristeri.gr του
Δήμου Περιστερίου φιλοξενείται η πιο σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών
υπηρεσιών, διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών και της κοινωνικής μέριμνας.
Η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης των πολιτών δημιουργήθηκε
από το Δήμο Περιστερίου με συντονιστή τον Αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής
& Καινοτομίας Γιώργο Τσίνα.
Από τα σπίτια τους, πλέον οι πολίτες μπορούν να
λαμβάνουν τα πιστοποιητικά, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στο Δημαρχείο ή στα
ΚΕΠ.
Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τους δημότες
γίνεται με την εγγραφή στην πλατφόρμα με τους κωδικούς τους στο TaxisNet για
πλήρη αξιοπιστία.
Εύκολη είναι η χρήση, ακόμη από τα smartphone, ώστε
για να μπορούν όλοι να συνδεθούν στη νέα ψηφιακή λειτουργία του Δήμου
Περιστερίου.
Συγκεκριμένα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να
αιτούνται ηλεκτρονικά και να παραλαμβάνουν:
- πιστοποιητικά
από το Δημοτολόγιο
- αντίγραφα
ληξιαρχικών πράξεων από το Ληξιαρχείο
- βεβαιώσεις
από το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
Να δηλώνουν αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω Covid19 και:
- να
αιτούνται παροχής ειδών πρώτης ανάγκης
- παροχή
φαρμακευτικής περίθαλψης που παραδίδεται κατ΄οίκον από τις υπηρεσίες του Δήμου.
Παράλληλα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ψηφιοποίησης των
υπηρεσιών προστέθηκε στην πλατφόρμα και οι υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας:
- να
αναφέρουν περιστατικά κακοποίησης
- να
ζητούν ψυχολογική στήριξη
- να
αιτούνται της παροχής των Δομών του ΚΕΠ Υγείας
- να
ενημερώνονται για τα κοινωνικά επιδόματα και τα δικαιώματα τους
- να
ζητούν ενημέρωση των δράσεων της κοινωνική υπηρεσίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου